Jun 29, 2017

Summer Collection: LLUMS Cosmetics

Sredina juna. Temperature su već dobro u porastu a ja kao jesenje "dete", odbijam da poverujem da su pred nama oni vreli dani kada se gotovo teško i funkcioniše. Međutim, zvono na vratima i pravo letnje osveženje u vidu čega drugog do šminke, nikada ne može biti loš povod za malo pozitive. Otvaram paket iz kog odzvanja - LETO!
Da, upravo to je nova kolekcija koju je pripremio tim LLUMS Cosmetics-a. Rešili su da obezbede blistavi ten i nama koje smo svetlije puti ali i da dovedu do savršenstva preplanulu kožu kojoj je neophodan taj završni "touch" da bi bila idealna. Upravo zbog toga su se pobrinuli da novitetima poput tečnih broznera daju tenu taj zlatno-bronzani sjaj sa taman dovoljnom dozom šimera. Uvodeći proizvode poput "Highlighter & Blush Baked" dua, naveli su me da se pretplatim na ovo savršenstvo koje mojoj koži neverovatno prija. Idealna nijansa za mene je u broju 102 a ako ste nešto tamnije, odgovaraće vam 101. Mislim da je ovo nešto bez čega svoju rutinu šminkanja neću moći da zamislim. Pomenula sam već da duo proizvodi imaju tu moć da daju onaj perfektni finiš kože koji dobijete kada odete na profesionalno šminkanje (uvek sam se pitala kako im to polazi za rukom). Međutim, i to je sada nešto što možete uraditi i same kod kuće, bez trošenja mnogo novca.
Za kraj, ostavila sam i nekoliko divnih nijansi senki za oči koje su srednje pigmentacije. U sebi takođe imaju šimera koji nije napadan i može da se upotrebljava na dnevnoj bazi. Ovakve senke mi odgovaraju jer preko dana ne volim napadnu šminku i volim da lice izgleda sveže i što je prirodnije moguće. 
Trendovi su ovog leta fokusirani upravo na postizanje savršenog tena, a pomenuti proizvodi će svakako biti dobri saveznici u postizanju istog.
Stojim vam na raspolaganju za sva vaša pitanja.
Do sledećeg čitanja...
Blush & Highlighter Baked Duo u nijansi 102
Moja letnja rutina nege lica, posebno pre šminkanja, podrazumeva i osveženje lica korišćenjem Nikel energizirajućeg tonika sa biljnim matičnim stanicama.
Najtamnija nijansa: (crna) Characoal 105, (siva) 104 Stardust, Milk Chocolate 103 i Caramel 102


______________________________________________________
Fotografije/Photos: Marina, The Book of Happiness
Proizvodi/Products: LLUMS Cosmetics koji mogu da se kupe u svim Lilly Drogerijama od 20.06.2017



6 comments:

  1. nice blog

    follow you

    neon-rider-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. love the highlighters! So beautiful

    ReplyDelete
  3. Love your post! The products look great :) Maybe you want to follow for follow? I already follow you :*
    Have a nice day!

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Kako ti ovo lijepo napises 😍 A i ti izgledas kao lutka. Svaki ovaj proizvod mi se bas dopada. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...